Text.

 När insidan slänger ut det som utsidan tycker om är något fel.
 

Japp mycket fel !
Sjukt seg dag idag tycker jag ! Eller jag är seg, håller väl på att bli sjuk som alla andra bara skillnaden är att andra folk ligger hemma i sina sängar och tycker synd om sig själva och jag skiter faktiskt i vilket och kör på som vanligt! Man blir inte mer frisk för att man ligger i en säng och tycker synd om sig själv !!! Samma som idag folk bara " OMG det regnar vi typ dör kan inte rida idag" ? Ehhh ? Okey?
 
1. Det blåser knappt
2. Det dugg regnar
3. Det finns kläder för sånt här väder både till ryttare och häst?
 
Men ni kan ju ligga och trycka i ridhuset som ni alltid gör, det kvittar om det är sol och 20 + ni rider ju där ändå så varför klagar ni på vädret? Ni är ju inomhus 24/7 året runt? Era hästar måste verkligen tycka det är SKIT kul. Det blev iof värre fram emot 18 tiden men innan dess skit bra väder ! Tur jag iaf har bra kläder och utrustning till min häst så vi inte dör i regnet :) Red ut på burbis och red resten på banan för det va rätt lerigt på den rundan som ja brukar rida... invigde mitt ländtecka för 129:- från hööks och kan säga det är det BÄSTA ländtecket jag haft någonsin !! Riktigt bra och billigt ;D
 
Hoppas inte fel folk tar åt sig menar bara att folk gnäller för det kommer lite snor från näsan-då är man sååå sjuk så man inte kan röra sig och det tycker jag är sjukt löjligt.
Folk som rider i ridhuset 24/7 behöver inte klaga på vädret för dom visar sig ändå aldrig ute ändå?
Tack det va det jag ville skriva idag!
 
Puss hej
 
 
Man blir så glaaaad när hästen är suddig och träden i bakgrunden sååå tydliga ! Fail.....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback