Torsdag - Telefon möte med Inter Syd Atis imorgon

 Torsdag ! En av veckans absolut bästa dagar och jag antar att ni vet varför ? Då är det ett nytt avsnitt av naruto shippuden som släpps :)) Bästa serien som någonsin har existerat ! Kan dock inte se veckans avsnitt idag ... lär inte hinna det ! Ska antagligen med Robin på väla sen vid 12 - 13 tiden , lite shopping osv sen måste jag hem och rida sov osv osv imorgon ska jag rida innan inter syd atis har sitt pa03 platinum edition möte hade jag tänkt! Äta frulle och lyssna på det klockrent ! Imorgon är det fredag och jag vill som vanligt inte göra något. Vill iaf inte festa för det är bara så tråkigt för tillfället. Har inte bestämmt än vad jag ska göra min dricka vitt vin , käka ost/kex och äta vindruvor lockar enormt mycket !
 
Åååh jag vill ha en sån dag då jag bara ligger i sängen HELA dagen utan att behöver göra något eller tänka på något ! Bara kolla på anime hela dagen och äta massa god mat och inte göra NÅGOT annat ! Mysigt :)) Tjockis dag men vem bryr sig? Jag kan iaf få bort mina kilo hähähähä ;)
 
Men jag har inte tid för en sån dag just nu... Nä nu är min frulle levererad !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback