Trött - Hungrig - InterSydAtis imon :))

Tjaaa bloggen !
Har ridit 3 hästar idag och alla går bara fint ! Har fortfarande ångest om jag ska anmäla till HFRK eller ej? Det blir så fall Burbis som jag ska hoppa ! Vet dock ej vilka klasser i så fall...? Eller om jag helt enkelt ska skita i att åka dit !? Aja innan tisdag måste jag bestämma mig ! Sitter här iaf och är skit trött och hungrig men vi ska käka vid sju. Kl 20.00 är det ju Xfaktory och det måste man ju se ! Imorgon ska jag upp tidigt IGEN för jag ska till InterSydAtis på måndags möte. Tänkte ta med mig Lillan dit :)) ( bebis hunden ) Haha hon är faktiskt ingen bebis längre för hon är över 1 år nu :))
 
Min diet går fin fint ! Gick ner 4,5kg på en vecka förra måndagen och imorgon är det dax igen och väga sig och se hur mycket man tappat på vecka två :)) Saknar att äta massa pasta, potatis och bröd som fan ! Äter ju fan nästan bara sallad... ! Men jag är stolt över mig  sj :)) Finns så många som bara snakar om "ska gå ner 10kg nu wohoo hej gymmet" sen händer det inte mer ? Bara snack rent ut sagt ! Jag gör allt all in och fuskar inget för fuskar man kan man lika väl skita i det ! Är riktigt nöjd med min kropp nu ;)) Kommer bikini bilder i veckan så ni får se :)) Im a tight bitch now ;))
 
Börjar få ett shopping sug ! Var längesen jag var och shoppade ordentligt ! Shoppar typ aldrig nuförtiden? Vet preciiiiiiiiiiis vad jag ska köpa ;DD Har 3 saker jag ska köpa nytt men skriver mer om det någon annan dag. Alla sakerna är svin dyra....

Seriöst? Varför går det en JUL FILM på 4an nu !? Lite krydd än är det inte vinter men det är fan höst nu....
Nä ska leka med hundarna nu :))
 
PUUUSSSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback