Fullt upp!

Idag är en full proppad dag ! 3 hästar ska ridas, stallet ska fixas, pa03 platinum edition demos ska göras, gym om jag hinner, handla, tvätta och sola! Ja ni ser ju själva? Rätt mycket att hinna med...sen måste jag sova i tid ikväll för imorgon förmiddag har södra Atis - norratis telefonmöte som man ej vill missa :)) Tror det är något bra på tv ikväll också kl 21 har jag för mig? Och jag ska också hinna ÄTA!!! Viktigt viktigt! Läste lite gamla inlägg i bloggen igår HAHA! Ska man skratta eller gråta? Shit vad poetisk jag var med mina långa texter! Jag är shopping sugen :( men har sett på bilder att jag har sjukt mycket kläder som ja glömt att jag har?!

Btw... Hur ställer nu er till frågan:
Ska jag färga håret mörkbrunt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback