Hej och hååååå

Så var det onsdag och jag har fullt upp! Gick upp tidigt för att äta frukost med älsk och nu är jag hemma för att ta tag i stallet och rida innan jag ska iväg och jobba. Måste ta och göra V mitt rum med pa03 platinum edition maskinen också idag! Skönt nu när det är så fint väder så man kan rida UT och inte sitta och snurra rundor i ett ridhus.... Riktigt skönt att slippa det tycker både jag och hästarna :)) ska rida ut 2 hästar och en på banan. Får se hur många ja hinner med innan jag ska iväg annars får ja rida senare ikväll. Det är ju ljust fram till kl 20 nu :DD Min LV väska kom igår :)) Den är såååå fin men det ska den väl va till det j*vla priset?! Nästa gång ska jag faktiskt beställa en À kopia ist. En vän till mig visa mig en sida där man kan köpa dom väääääldigt mycket billigare ! Så nästa väska blir en falsk ! Men men jag har en LV väska nu iaf ;DD kmr väl knappt våga använda den HAHAHA nä men den är stor och praktisk och så klart snygg ;)) so princess style ! Men nu måste jag gå ut om jag ska hinna rida , får se vem jag rider först idag :))
Puss hej

Trackback