Justin Bieber feber ?

Haha kanske det jag har fått nu när jag är sjuk? Hahaha vilket kaos det är nu :P Men som sagt det är INTE hans fel att mer än halva världens fjortisar är hopplöst förälskade i honom ! Dom är seriöst helt galna !!! Fråga mig och Malin som träffade monstren i lördes... Min tinnitus har börjat försvinna nu men hör fortfarande fjortis skrik när jag ska sova :/ Idag skulle jag varit på norratis och södra atis stormöte men iom jag är sjuk vill man ju inte smitta alla andra pa03 platinum edition säljare ! Känns lite onödigt..! Är sjukt stolt över mina hästar som alla gick så himla fint när jag red ! Hoppas det resultat på tävlings banorna i sommar :) Har kommit fram till att jag hoppar inte lika mycket som andra ! Så har börjat hoppa en dag till nu så det blir en dag med färre högre språng och en dag där dom gymnastik hoppar / kondition på lägre hinder :) Sen när tävlingarna drar igång på riktigt hoppar ag ingenting hemma ! Behövs ju inte när man tävlar ! Men nu är det hmmm 4 veckorsen jag tävla burbis ? Lite väl långt :/ Men men han lär vara super laddad när han nu på lördag ska gå sin första ute tävling ! Typiskt att hela min hand ska bli förstörd så jag kanppt inte kan rida nu 5 dagar innan .... Tur hästarna är så lätta i handen att rida hemma :) Iaf när man INTE hoppar haha ;P Äh inte konstigt dom är pigga när jag hoppar när dom inte tävlat på 100 år ! Hoppas jag och min älskling hinner se Iron man 3 nu i veckan också :DDD Vill verkligen se den !!!Jahaa inget annat kul? Nej veckan ser ut som vanligt , rida , jobba osv :) JUST DET !!! Nu kan jag äntligen vara på gymmet igen så ska försöka trycka in det också imorgon om jag hinner :DD Har verkligen saknat det för att träna hemma själv är ju bara sååååå tråkigt ! Har varit jobbigare att träna hemma än att träna på gymmet HAHA ! Men nu ska jag dricka upp mitt äckliga te som jag dricker bara för jag vill bli frisk :P
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback