Snart gym

Hej !
Ojoj vilken lång dag det varit ! Och den är inte slut än ! Har myst med älskling , varit iväg och jobbat, ridit och fixat stall och har nyss käkat äggröra och druckit en nyttig smoothie för strax ska jag till gymmet ! Går ju på gym 5 dagar i veckan för er som missat det :) ! Att äta nyttigt och träna ger både en snygg kropp och man mår allmänt bra hela tiden! Så det är något jag alltid kommer hålla fast vid framöver. Visst man unnar sig ibland men händer faktiskt inte ofta. Jag trivs med att leva sunt :) Hästarna är på G och det känns skönt ! Längtar verkligen till både B och F går som avd A ! Behöver 2st felfria rundor i 110 på F innan hon får starta avd A ! Lär säkert ha klarat det till mitten av sommaren skulle jag tro :) Tråkigt att jag inte han vara med på Södra atis / Norratis måndags möte idag. Men hade fått in en visning så jag han verkligen inte på mötet och visningen så då blev det givetvis visningen ist ! Ska ta ett ryck på mitt rum med pa03 platinum edition maskinen när jag kommer hem från gymmet! Ska även sortera massa kläder. Jag har hur mycket fina kläder som hellst som bara ligger !? Jag älskar att gå i mys kläder eller träningskläder eller ridkläder. Bara när jag jobbar som jag har "normala" kläder på mig ! Om jag ska på väla osb gör jag ju ALDRIG V mig hahah orka vara fin för man ska på VÄLA!?!?!? Hahaha fattar inte hur folk tänker... Ska tvätta lite också sen ikväll. Får se vad det blir för nyttig middag ikväll, funderar på mini morötter, blomkål och ärtskott och till det fläskytter file och en sås gjord på köttets fond. Riktigt nyttigt men framför allt GOTT ! Måste köpa hem massa citroner också...! Ny nyttighets grej jag fått tips om :) Ni som är lata och inte orkar träna osv vet ni om att bara ni äter nyttigt kommer ni gå ner hur mycket som hellst? Då menar jag inte äta nyttigt ett mål om dagen 1 av 7 dagar... utan att hålla det hela tiden och efter ett tag kan man lägga in att man unnar sig ibland ? Vill man sen få en snygg kropp och kunna äta mer onyttigt ska man givetvis träna ! Träna + bra kost är det bästa! Nä nu måste jag gå och byta om till tränings kläder ! Mot gymmet :)) !
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback