Super fredag !

Hej och godmorgon bloggen. Min morgon började med att jag nös sådär 10 ggr och snoret rann som ett vattenfall. Mysigt? Har gått en promenad med Figge och nyss gjort en kopp grönt te. Imorgon är det tävling med burb och Siv. Första ute tävlingen för burb iår!!! Hoppas han sköter sig och inte är för stark för med mina köttsår i händerna lär jag isf inte kunna hålla honom... :/ såren har läkt bra så behöver inte plåster och tejp längre :)) Men det är fortfarande inte helt läkt! Imorgon är det också exakt en vecka till jag fyller år :)) haha så gammal man börjar bli :/ Fyller inget spec iår så vill inte fira det överdrivet precis. Men NÄSTA ÅR då jävlar ;)) nej måste dricka mitt te nu innan norratis - södra Atis drar igång fredagens pa03 platinum edition :)) Funderar även på att väcka min boyfriend som ligger och sover :P
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback