Är det nu ?

Hej
Så fort jag är ute och rider har jag 100 saker jag tänkte skriva om här men så sitter jag väl här så kommer jag inte ihåg vad jag skulle skriva om !? Hmm nog störigt !!! Riktigt störigt att jag missade pa03 platinum edition radio i fredes med air solutions norden ab men min mobil va på ljudlös...

Har ju en iphone 5 nu ( wwoohoo not... )  Har inte vant mig vid den än och saknar min 4a redan :/ Men men man lär väl sig ! 5an är ju faktiskt mycket bättre märker jag redan nu ! Men jobbigt att fixa med nr osv... !

Kan berätta att jag suger på inlines ! Fick ren panik när jag skulle åka i nedförsbackar och jag inte kunde stanna ! Vill verkligen I N T E slå mig eller skada mig... Är nog därför jag är så stel när jag ¨åker haha ! Men jag åkte iaf :)) Och det är ju kul men jobbigt :D
 
Ska tävla imorgon. Har inga större förväntningar, Hästarna har inte tävlat på över 5 veckor = över laddade hästar! Och jag har aldrig tävlat där ute innan så vet inte om det är bra eller dåligt? Meeeeeeeen det lär jag ju märka imorgon haha ! Det är iaf på grus ME LIKE VÄLDIGT MYCKET ! Tur med tanke på regnet som kom idag + det ska regna hela dagen imorgon ! Nej tack till gräs då !
 
Gymmet går bra ! Tränar styrketräning  4 - 5 ggr i veckan och det ser så konstigt ut att JAG börjar få riktiga muskler !?!?! Haha galet men ballt :)) Oooh vad tight kropp jag ska få ;) Nästa år har jag förhoppningsvis nått mitt mål :))  Passet i fredes med stationer va skit kul fast det var svin jobbigt ! Tack till min duktiga PT som gör träningen ROLIG så man inte tröttnar :)) Att ha en PT är ju det bästa !!! Man får mycket mer motivation osv :))
 
Saknar min boyfriend med gör jag, har inte träffats sen i torsdags för han har jobbat buuhuuu ;( Men imorgon ( eller det blir ju idag? ) så får jag äntligen pussa på honom <3
 
Inget annat kul? HAHA midsommar på fredag ! Har en del klänningar att välja på men behöver ett SKÄRP! Vet redan vart jag ska köpa det så...! 
 
Näheee nu måste jag nog sova så jag orkar gå upp imorgon ! Snälla snälla snälla snääääääääääääääälllllaaaa låt det inte regna imorgon när jag ska rida med min fina sadel ;(( SNÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLLAAAAAAAA!
 
Puss hej !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback