Hej mitt i natten

Hej
Ja det är väl nu man ska sova ? Om man kan vill säga.... har lite halft sömnproblem tror jag? Jag sover sällan en hel natt utan att vakna till vid ca 4-5 och kolla vad klockan är....! Riktigt störigt för när man sen somnar om blir man så galet trött ! Inte bra ... Imorgon missar jag mötet på air solutions norden ab bara för jag ska hämta hem vår nya kisunge :D Riktigt söööt <3 Kommer bilder imorgon antagligen :))
 
Pojkvännen jobbar i helgen annars hade ja tänkt fråga honom om han ville följa med på tävling och ta bilder på mig och hästarna :) Ska hoppa avd b på båda då klasserna var helt knasiga... tänker inte låta en av dom stå och vänta i x antal timmar bara för att hoppa en klass ! Blir lättare sen när båda kan gå avd A :) Störigt att man måste kvala om det var år på unghästar... jag hade ju över 2 felfria runder på fornarina i 110 när hon var 5 förra året men sen måste hon kvala om det iår igen nu när hon är 6 för att få gå avd a... störigt :/ men men så är reglerna :) !
 
Blev 5  pass på gymmet även den här veckan, kredd till mig som är så sjukt duktig :)) Eller just det jag är inte duktig för jag är inte fet ? Eller hur var det nu? Blir så trött på sånt....Min PT tycker jag är duktig iaf :)) Fast jag får skäll om min kost ! Är lite överdrivet nyttig men SKA bli bättre !!!
 
Min godis idag ! Eller ja igår !? Söndag var det !! Jag måste sova nu.
 
Ny kise imorgon <3
 
Fin bild från 2012, poolhäng <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback