På dåligt humör !!

Idag är mitt humör inte på topp ! 5e natten med dålig sömn och mitt humör spårar iväg ! Därför kommer här en lista på saker som jag stör mig på och gör mig irriterad :))
 
  • Folk som säger "va?" 200 ggr får jag spel på !!!!! Asså jag verkligen HATAR det. Visar ju inte det men inobords så stör jag mig något djävulskt på det !! Har tom räknat hur många ggr jag säger det om dagen, jag kom upp i ca 3. Men för det mesta är det 0. Sjukt störigt ! Pratar jag seriöst så otydligt !?!?!?!?!?
  • Folk som inte svarar i telefon när det ÄR viktigt !!! Ännu värre är det när man sagt till att personen måste svara när man ringer för det är viktigt och sen skiter i det !!! ( hände idag )
  • Folk som inte håller hastigheten !! Nu menar jag folk som kör för SAKTA ! Ååååh man blir så irriterad ! HÅLL IAF HASTIGHETEN SOM STÅR PÅ SKYLTARNA TACK !
  • Folk som parkerar som idioter och gör så att vi som sköter oss och parkerar som MAN SKA får lida !
  • Folk som inte lyssnar när man pratar, säg till ist att ni är upptagna så kan jag göra något annat viktigt ist!!
Det var några saker jag kom på nu. Vet, inget positivt inlägg men alla har vi väl våra dåliga dagar?
Idag var min.

Hela den här veckan har varit allmänt stressig och jobbig... LÄNGTAR till nästa vecka då allt är mer normalt igen !
 
Jag och Fornarina <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback