Torsdag och snart fredag , full fart frammåt !

Hej typ !
Studenten för syster igår, kul men ändå jobbigt ! Mycket lättare att TA studenten än att vara den som ska kolla, gratta , förbereda osv osv ! Men festen blev riktigt kul :DDD Kommer bilder på den senare :)) Dock så var det helt dött i stan på kvällen? Nej det var bättre på min tid ;D Nattlivet var ALLTID party och aldrig dött :D
 
Hästarna går bra :)) Lite runda om magen men är igång :)) Jag tycker inte det gör något att dom är lite små tjocka :P Så länge det ej drabbar deras kondition ! Alla mina hästar går på gräs nu och dom går ute länge på dagarna :)) Mysigt tycker dom <3
 
Nästa helg ska jag ÄNTLIGEN tävla !!! Ska inviga mitt nya RG som jag köpte för 5 veckor sen ... blir pay and ride också nästa vecka för att checka tävlings formen :)) Var ju ändå 5 eller 6 veckorsen dom tävla sist... !
 
Har fixat lite med pa03 platinum edition demos idag också :)) JAG ska INTE missa resan som vi har nu !!! Oktoberfest i Oktober med air solutions norden ab :D:D:D Sist vi hade tävling dit så klara ja det och OMG så roligt det var ! Går inte att jämnföra! Man måste uppleva det för att förstå stämningen ;D Ölen som dom dricker under oktoberfest görs ändast till den festen :D Coolt :)) Tom jag dricker ölen där haha :P
 
Imorgon ska jag , boyfriend och lille figge ( min hund för er som ej fattar ! ) på äventyr ! Ska vara borta från kl 9 - 15.00 sen ska jag hem och rida osv :)) Spännande dag ;)) hähähähähääääää
 
Nä nu ska jag lägga in lite student bilder osv innan jag ska sova :))
Puss hej
Världens finaste Burberry <3 Bilden är tagen när han tävlade för första gången i sitt liv i Perstorp :)) Han var felfri <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback