Vad jag vill inom 1 år

Här kommer en lista på saker jag vill ska hända inom 1 år
 
  • Flytta och bli sambo på riktigt.
  • Åka på semester med min pojkvän
  • Hoppa 120 på båda hästarna
  • Börja tävla på Scott
  • Köpa en till LV väska
  • Göra en riktigt dyr och bra hår förlångning
  • Bli starkare på gymmet
  • Åka till Thailand
  • Börja vinna på tävling
  • Lära mig att man inte behöver vara övernyttig 24/7, man ska unna sig ibland
  • Inte bli tråkig på vinter halvåret
  • Sluta planera saker långt i förväg

Lär säkert lägga till fler saker på listan men just nu ser den ut så här. Midsommar igår var helt out standig HAHAHAHHAHAHHA ! GT gänget är dom bästa vännerna jag har ! Eller Malin är min BÄSTA vän :))
 
Till helgen är det tävling med båda hästarna, 1m och 110. Behöver en felfri runda till i 1m på fornarina sen får hon gå som avd A ! Wohoo ska faktiskt bli kul :) Tror också hon kommer att tycka det :))
 
Nej har inget spec att skriva ! Har alltid det när jag INTE är vid datorn !? Hmm ska försöka komma ihåg haha
 
Har massor med bilder som kommer upp sen :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback