Vilken underbar dag...

Jag vaknade halv 8 idag... Sådär lagom roligt ? Gick upp och gick en lång runda med Figge, rätt skönt och fint väder än så länge :)) Ska rida ut på alla hästarna idag. Alla 3 vill nog det :)) Vet inte vart nästa tävling blir?! Hittar inget bra ställe lixom :/ hmm får kolla närmre på det någon dag ! Hade tänkt att tävla nästa helg i Perstorp MEN den dagen ska jag ju se melodifestival finalen i Malmö!!! Att se den stora internationella finalen live händer ju inte så värst ofta precis...? Så måste försöka hitta något bra helgen efter för då måååååste dom få tävla! Iaf 1 klass var frågan är VAR?! Hmm fanns rätt mycket att välja på ! Ska även till gymmet idag! Mirakel bandet jag fått av Malin har hjälpt ;)) kommer ett längre inlägg om just detta armbandet längre fram !! Ska göra 1 dl havregryns gröt nu som blir min frulle :)) imorgon är det måndags möte på både air solutions norden ab ;)) hoppas man hinner dit ! Haha va så ooootroligt glad igår att jag har en pa03 platinum edition maskin när Uffe välte ut vasen med massa vatten på bordet och golvet... Japp då va man glad ! Nej nu är min gröt klar så nu ska jag äta :))
Puss hej

Trackback